14. ROČNÍK

Mapa závodu na 44km

Vanek cyklo Trate 2023 04 26 Dlouha trat 1

POPIS TRATI – závod na 44 km

START pod tribunou fotbalového stadionu

výjezd na silnici III. třídy č. 36012 výjezd, stoupání ulicí Kubelkova

přejezd silnice II. třídy č.358 (poblíž hospody u Lenina), dále po místní komunikaci,
úsek cca 300 metrů ulicí Matyášova, následuje odbočka vpravo, do ulice Kozlovská,
dále rovně po silnici směr serpentýny, po cca 400 metrů následuje odbočka vlevo,
dále cca 3 km po polní cestě do obce Semanín, dále cca 600 metrů mezi rodinnými domy,
výjezd u základní školy, následuje přejezd silnice III. třídy č. 35846, dále směrem ke kostelu.
mezi domy první odbočka doleva, na konci obce po polní cestě cca 500 metrů k lesu,
dále rovně k rozcestí u studánky, ostrá odbočka vpravo, následuje úsek lesem, výjezd
přes obecní lávku (u knajpoviště), dále po zpevněné lesní cestě cca 2 km směrem k hájovně,

před výjezdem na silnici III. třídy č. 35846, odbočka vpravo, nejprve po lesní cestě, potom
po pěšině podél louky cca 1 500 metrů ke kapličce,
výjezd na silnici III. třídy č. 35846, odbočka doleva, vzápětí doprava ke kapličce,
následuje úsek lesem (klesání) cca 1,5 km směrem na serpentýny, ke kontejneru (12,6 km),
tady následuje odbočka doleva, stoupání směr chata Maxe Švabinského na Kozlově, průjezd okolo chaty Maxe Švabinského (14. km),

sjezd k zastávce ČSAD, směr rovně do terénu – po vrstevnici lesem směr Kohout

přejezd silnice II. třídy č. 358, NOVĚ: po jejím přejezdu sjezd po silnici z Mrázovce (cca 0,7 km), pod kopcem odbočka vlevo do terénu, následuje táhlé stoupání lesem (cca 2km) nad obcí Přívrat, na vrcholu stoupání odbočka vpravo, poté sjezd lesem (cca 200 m), prudká odbočka vlevo (vracečka), následuje úsek po vrstevnici (cca 300 m), poté odbočka vpravo a sjezd mezi stromy, po cca 300 metrech zatáčka vlevo, mírné klesání k chatové oblasti, následuje odbočka vlevo a po 50 metrech odbočka vpravo, následuje cca 1,5 km dlouhý úsek lesem,

na rozcestí prudká odbočka doleva (21,6. km), následuje stoupání po lesní cestě,
po cca 1km rozcestí Pod Antoníčkem (22,6. km), mírná odbočka vpravo, následuje cca 400 metrů dlouhý sjezd do chatové oblasti na Mandlu, po místní komunikace kolem hospody a penzionu Mandl, kolem fotbalového hřiště, výjezd na silnici III. třídy č. 36012, následuje odbočka doprava,

dále úsek po zemědělské komunikaci (cca 2km) až do areálu zemědělského družstva,
výjezd u firmy Armat, odbočka doleva, následuje úsek po vrstevnici nad obcí Řetová
(cca 1,5km po tzv. humnech),

výjezd na silnici III.třídy č.36012, u Obecního úřadu Řetová odbočka vpravo, po silnici

cca 200 metrů, u požární zbrojnice odbočka vlevo, stoupání mezi domy, odbočka vpravo a dále obcí po místní komunikaci (cca 2 km po tzv. humnech), výjezd na silnici III. třídy č. 36012, odbočka vlevo směrem na Zacharovec (cca 0,8km), před křižovatkou odbočka vlevo do terénu, po 150 metrech v lese občerstvovací stanice (27. km), dále úsek po lesní cestě, po cca 1 km výjezd na louce pod Kozlovcem (15,5. km), po výjezdu z lesa cca 150 metrů po louce, dále po polní cestě klesání směrem k nádraží Českých drah v Dlouhé Třebové, za podjezdem železniční trati odbočka vlevo, dále do Dlouhé Třebové, u kostela přejezd místní komunikace (33. km), krátký úsek (200 m) mezi domy, za cukrárnou (u čp. 135) odbočka vpravo, u trafostanice odbočka vlevo, stoupání pěšinou, dále po místní komunikaci k autobusové zastávce u Jednoty, přejezd místní komunikace směrem vlevo, dále k nádraží Českých drah, před nádražím odbočka vlevo směrem k rybníčku, následuje cca 600 metrů dlouhý úsek polní cestou, výjezd na silnici III. třídy č. 36013 (35. km), odbočka vpravo po 200 metrech odbočka vlevo, poté výjezd na silnici III. třídy č. 36013, odbočka vpravo, po dalších 200 metrech odbočka vlevo, po silnici úsek 1 km směr Česká Třebová, za cedulí Česká Třebová po 300 metrech odbočka vpravo, stoupání směrem ke hřbitovu (37. km) a k lesu (délka cca 1 km), dále stoupání lesem k rozcestníku (39. km).

odbočka vpravo směrem k Buku, následuje stoupání k rozcestí U Buku (41.km),

odbočka vlevo, dále směr sjezdovka Peklák, výjezd na vrcholu sjezdovky Peklák (42.km), dolů trailem Růžovka, u bufetu odbočka vpravo, úsek pod zahrádkami, odbočka vlevo,

cílová rovinka a CÍL závodu.

převýšení: 921 metrů

OBČERSTVOVACÍ STANICE: Zacharův kopec (27. km)

Vanek cyklo Trate 2023 04 26 Kratka trat 1

POPIS TRATI – závod na 26,5 km

start pod tribunou fotbalového stadionu

výjezd na silnici III. třídy č. 36012 výjezd, stoupání ulicí Kubelkova

přejezd silnice II. třídy č.358 (poblíž hospody u Lenina)

dále po místní komunikaci, úsek cca 300 metrů ulicí Matyášova, následuje odbočka vpravo, ulice Kozlovská směr serpentýny, po silnici cca 1 000 metrů, odbočka do terénu ve 4. zatáčce, stoupání směr chata M.Švabinského na Kozlově, průjezd okolo chaty M. Švabinského (4,5. km), sjezd k zastávce ČSAD, směr rovně do terénu – po vrstevnici lesem směr Kohout

přejezd silnice II. třídy č. 358 (7,7. km),

po jejím přejezdu sjezd po silnici z Mrázovce (cca 0,7 km), pod kopcem odbočka vlevo do terénu, následuje táhlé stoupání lesem (cca 2km) nad obcí Přívrat, na vrcholu stoupání odbočka vpravo, poté sjezd lesem (cca 200 m), prudká odbočka vlevo (vracečka), následuje úsek po vrstevnici (cca 300 m), poté odbočka vpravo a sjezd mezi stromy, po cca 300 metrech zatáčka vlevo, mírné klesání k chatové oblasti, následuje odbočka vlevo a po 50 metrech odbočka vpravo, následuje cca 2 km dlouhý úsek lesem až k hospodě na Presích (13,5. km), výjezd na silnici III. třídy č. 36012, odbočka vlevo směr Řetová, po 100 metrech odbočka vpravo, úsek po hrázi rybníka, na konci hráze odbočka vlevo, dále úsek po louce cca 300 metrů, výjezd na silnici III. třídy č. 36012 (u Patočků, 14. km), odbočka vpravo, dále po silnici III. třídy č. 36012 směrem na Zacharovec (cca 0,7km), před křižovatkou odbočka vlevo do terénu, po 150 metrech v lese občerstvovací stanice (15. km), dále úsek po lesní cestě, po cca 1 km výjezd na louce pod Kozlovcem (15,5. km), po výjezdu z lesa cca 150 metrů po louce, dále po polní cestě klesání směrem k nádraží Českých drah v Dlouhé Třebové, za podjezdem železniční trati odbočka vlevo, dále do Dlouhé Třebové, u kostela přejezd místní komunikace, krátký úsek (200 m) mezi domy, za cukrárnou (u čp.135) odbočka vpravo, u trafostanice odbočka vlevo, stoupání pěšinou, dále po místní komunikaci k autobusové zastávce u Jednoty, přejezd místní komunikace směrem vlevo, dále k nádraží Českých drah, před nádražím odbočka vlevo směrem k rybníčku, následuje cca 600 metrů dlouhý úsek polní cestou, poté výjezd na silnici III. třídy č. 36013 (18,7. km), odbočka vpravo, po dalších 200 metrech odbočka vlevo, po silnici úsek 1 km směr Česká Třebová, za cedulí Česká Třebová po 300 metrech odbočka vpravo (20,5. km), stoupání ke hřbitovu a dále k lesu (délka cca 1 km) a k rozcestníku - tzv. čtyřcestí (21,5. km), druhá odbočka vlevo a stoupání k Javorníku, kde se napojí na dlouhou trať, dále k vrcholu sjezdovky Peklák (24.km), sjezd trailem Růžovka, u bufetu odbočka vpravo, úsek pod zahrádkami, odbočka vlevo, po cca 200 metrech odbočka vlevo, vjezd brankou na fotbalový stadion, po 100 metrech cílová rovinka a CÍL závodu.

převýšení: 585 metrů

OBČERSTVOVACÍ STANICE: Zacharův kopec (15. km)